Klacht: Pakket niet ontvangen

op 08 augustus 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een horloge besteld maar dat is nooit aangekomen

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn pakket alsnog binnen krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

2 weken geleden - Lesly Jansen, wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Leslyjansen1984

2 weken geleden - Details af- en bijschrijving Betaalrekening Hr L A Jansen Naam/Omschrijving/Mededeling Naam: WorldPay Customer Payments Omschrijving: 5220231426 0030002054606649 litb-22483900 000399Light/Mini In The Box IBAN: NL59ABNA0626226163 Kenmerk: 20-04-2017 09:07 0030002054606649 Datum donderdag 20 april 2017 Bedrag -€23,35 Tegenrekening NL59ABNA0626226163 Mutatiesoort Internetbankieren

Reactie van de melder van de klacht Leslyjansen1984

2 weken geleden - Dit zijn mijn gegevens het pakket is niet ontvangen :(

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 16 augustus 2017 om 19:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste L a Jansen,

Uw bestelling kon niet worden bezorgd vanwege het ontbreken van uw huisnummer in de adresgegevens.

Wij zullen een herzending van uw pakket voor u regelen via de traceerbare Airmail naar adres:
Name: L a Jansen
Address Line1: Wilhelminastraat 18
Address Line2:
City: Sliedrecht
Country/Region: Netherlands
State/Province/Region: Zuid Holland
ZIP/Post Code: 3361xt

Let op: de verwerkings- en verzendtijden zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Zodra we uw pakket opnieuw hebben verzonden, sturen we u een bevestigingsmail ter referentie. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze verontschuldigingen voor de vertraging en enig ongemak dat dit wellicht heeft veroorzaakt. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,
Carla
lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Leslyjansen1984