Klacht: Pakket niet ontvangen

op 18 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

29 juni om 11.07 uur moet mijn pakket van de scapino zijn bezorgd alleen niet bij mij. Ook heb ik geen briefje is men brievenbus gehad, mogelijk dat de bezorger deze bij de buren heeft afgegeven ik heb navraag gedaan bij mijn buren maar deze weten ook van niks.

Nu moet ik een rekening betalen van 60 euro voor iets wat ik niet heb ontvangen, dit is natuurlijk belachelijk.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen weten waar mijn pakket is,
En als deze dus zoek ik dan verwacht ik een vergoeding van de rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 juli 2017 om 13:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Op basis van uw postcode en huisnummer combinatie vind ik geen zending op uw adres. Mogelijk dat u het daardoor niet heeft ontvangen. Dit wil ik graag verder voor u nakijken daarom wil ik u verzoeken ons de traceercode te sturen beginnend met 3S, JVGL of JJD? Wellicht kunnen we op basis daarvan meer zien.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Heeft op 19 juli 2017 om 14:25 geantwoord

Hallo Miranda,

Hierbij mijn track en tracé nr : 3SCP00000382820

Mijn postcode is 7577tj huisnr 31

Hopelijk kunt u hier wat mee.

Mvg Priscilla Oosten

Alle klachten die gemeld zijn door P.oosten