Klacht: pakket niet ontvangen

op 31 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgeopen zaterdag zou volgens de post nl app mijn pakket worden bezorgd.
Ik was er niet, maar kreeg uiteindelijk wel de app dat het bezorgd was.
Thuis bleek er bij mij niets bezorgd te zijn maar wel getekend te zijn voor ontvangst.
Geen enkel briefje in de bus waar wel mijn pakket was en op app ook niet.

Wanneer ik alsnog mijn pakket heb

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte mevrouw Nijnens, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u het betreffende pakket nog niet heeft ontvangen, mijn excuses voor deze situatie. Omdat er wel een handtekening voor ontvangst is geplaatst, zou ik graag een onderzoek voor u starten. Om dit te kunnen doen, hoor ik graag van u wat de inhoud van het pakket is, samen met de waarde en (indien bekend) een omschrijving van de manier waarop dit pakket verpakt is. Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte mevrouw Nijnens, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 07 augustus 2017 om 13:25 geantwoord

Geachte mevrouw Nijnens,

Alle klachten die gemeld zijn door maja nijnens