Klacht: pakket niet ontvangen

op 31 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgeopen zaterdag zou volgens de post nl app mijn pakket worden bezorgd.
Ik was er niet, maar kreeg uiteindelijk wel de app dat het bezorgd was.
Thuis bleek er bij mij niets bezorgd te zijn maar wel getekend te zijn voor ontvangst.
Geen enkel briefje in de bus waar wel mijn pakket was en op app ook niet.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik alsnog mijn pakket heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte mevrouw Nijnens, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u het betreffende pakket nog niet heeft ontvangen, mijn excuses voor deze situatie. Omdat er wel een handtekening voor ontvangst is geplaatst, zou ik graag een onderzoek voor u starten. Om dit te kunnen doen, hoor ik graag van u wat de inhoud van het pakket is, samen met de waarde en (indien bekend) een omschrijving van de manier waarop dit pakket verpakt is. Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte mevrouw Nijnens, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 augustus 2017 om 13:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Nijnens,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door maja nijnens