Klacht: Pakket niet ontvangen

op 26 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Elshof, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat een door u verzonden pakket niet is bezorgd, terwijl dit wel wordt aangegeven op track&trace. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent en wil graag op uw bericht reageren. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag de volgende gegevens van u: - Wat is de track&trace code van het betreffende pakket? - Kunt u voor de zekerheid een omschrijving geven van de inhoud en verpakking van het pakket? Indien mogelijk en nodig kan ik met deze informatie een onderzoek opstarten. Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Elshof, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Nienke_elshof

4 maanden geleden - Hoi, Sorry voor mijn late reactie! De winkel geeft aan dat ze het pakket alsnog ontvangen hebben! Bedankt:)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 31 juli 2017 om 12:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Elshof,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik ben blij dat uw pakket nog in goede orde is aangekomen bij deze winkel. Bedankt dat u dit nog even laat weten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Nienke_elshof