Klacht: Pakket niet ontvangen!

op 07 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had een Nike trainingspak besteld via soccerfanshop, dat ik al binnen moest hebben. Ik heb de track&trace heel de tijd gevolgt en er stond dat het bij mij is afgeleverd. Er was niemand bij mij thuis, dus dat klopt niet. En heb ook geen kaartje of iets dergelijks dat het bij een van de buren is achtergelaten. Vervolgens bel ik DHL zelf om te vragen of ze kunnen achterhalen waar mijn pakket is. Enigste wat ik te horen krijg is,dat ik moet wachten op een onderzoek dat een aantal dagen gaat duren? Terwijl ze makkelijk kunnen zien wie er werkte en vervolgens kunnen vragen waar die het heeft achtergelaten. Vind het heel jammer en hopelijk doen ze er wat mee met de algemene service. Het is voor hun eigen bestwil nu ik de klachten zo zie !

Als ik mijn pakket vandaag, anders morgen heb.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 07 juli 2017 om 13:32 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is natuurlijk erg vervelend om te vernemen dat u uw pakket niet heeft terwijl deze wel als bezorgd zijnde staat gemeld. Het is inderdaad zo dat hier dan een onderzoek gestart voor dient te worden, dit is zo omdat wij vanuit de klantenservice geen rechtstreeks contact hebben met de chauffeurs. We zullen de uitslag van het gestarte onderzoek moeten afwachten. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door ernestt@live.nl