Klacht: pakket niet ontvangen

op 11 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

kreeg gisteren een email van post nl dat mijn pakket vandaag tussen 13.30 en 16.30 uur geleverd zou worden ben de hele middag thuis geweest maar niemand gezien.ik heb zelf geen computer dus ik kan het pakket niet volgen maar toen mijn dochter ging kijken op track en trace zag zij tot haar verbazing dat er de melding stond pakket geleverd om 14.36 uur maar ik vraag me af waar het pakket dan is geleverd als deze bij de burgen afgeleverd zou zijn moeten ze toch een briefje in de bus doen bij mij maar ook dat heb ik niet ontvangen.
Weet dus niet waar mijn pakket is gebleven en dit is niet de eerste keer dat het mis gaat vorige keer is de pakket bezorger door de straat gereden en heeft gezegt ik heb het afgeleverd daarmee was voor post nl de kous af.En zijn commentaar was dat hij het aan die mijnheer die daar woont heeft afgegeven maar daar woont geen mijnheer maar post nl geloofde dat wel.

Dat de postbezorger persoonlijk aan de deur komt om te vertellen dat hij het aan die persoon heeft afgegeven dan kunnen we een discussie aan

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 juli 2017 om 15:35 geantwoord

Geachte mevrouw Groenewegen,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw pakket niet bezorgd is zoals aangegeven is in de track&trace informatie. Graag geef ik u een toelichting.

Ervaring leert dat een zending in uw situatie vaak alsnog binnen enkele dagen opduikt. Het gaat om een onverzekerd pakket waarbij een handtekening voor ontvangst niet nodig is. Een onderzoek is in deze situatie niet mogelijk. Indien u het pakket op dit moment nog niet hebt ontvangen, adviseer ik u contact op te nemen met de afzender van het pakket. De verzender kan eventueel een klacht bij ons neerleggen en u van een passende oplossing voorzien. Het spijt me dat ik hierin verder niets voor u kan betekenen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elisabeth80