Klacht: pakket niet ontvangen

op 30 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de tweede maal thuis gebleven om op een pakket van DHL te wachten, eerste keer niet op komen dagen wegens ‘tijdelijke overmacht’, tweede dag ook thuis gebleven, track and trace geeft aan dat het pakket bezorgd is bij de buren, er is niet bij mij aangebeld, er ligt ook geen briefje in de bus en de buren weten van niks.

Gewenste Oplossing:

pakket zsm ontvangen en geen foutieve informatie op de track and trace pagina verspreiden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 juni 2017 om 14:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Onze excuses dat de levering niet is gegaan zoals u dit van ons verwacht. Volgens onze gegevens is uw pakket bezorgd op nummer 10 en is voor dit pakket ook getekend. Mochten uw buren niets hebben vernomen dan adviseer ik u dit ook door te geven bij de verzender voor een onderzoek.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Heeft op 30 juni 2017 om 14:45 geantwoord

Waarom is er niet aangebeld? Waarom heb ik geen briefje in de bus gekregen?

Alle klachten die gemeld zijn door boriiiiees