Klacht: Pakket niet ontvangen

op 30 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er zou vandaag een pakketje geleverd worden bij mijn door DHL met code 3SDFC1312797162 maar niks ontvangen met eerst de melding bezorging tussen 14.00 en 18.00 uur en even later tussen 8.00 en 18.00 uur maar goed ik was gelukkig thuis en niet van huis geweest dus ik kon de bezorger niet gemist hebben maar helaas niks ontvangen. Hoe kan dat en waarom is het bij jullie altijd een puin hoop wat de bezorging betreft ik heb namelijk voor niks 10 uur thuis zitten wachten

binnen een half uur leveren

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 30 juni 2017 om 14:07 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Het is helaas door overmacht in de planning niet gelukt om uw pakket gisteren te leveren. Hiervoor onze excuses, ik zie dat hij voor vandaag weer in levering is en ik verwacht deze dan ook spoedig bij u. Mocht u niet thuis zijn ontvangt u een kaartje van ons waarmee u eventueel een andere afspraak kunt maken.
Lea
DHL Parcel Webcare

Heeft op 01 juli 2017 om 00:18 geantwoord

ik heb om drie uur weer moeten bellen dat het nog steeds niet geleverd was. pas n later op de dag werd het geleverd, totaal 14 uur op een pakketje moeten wachten.

Alle klachten die gemeld zijn door Patricia van de enden