Klacht: Pakket niet ontvangen

op 26 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nadat ik maandag niet thuis was om het pakketje in ontvangst te nemen zat er een briefje in de brievenbus met daarop vermeld dat de bezorger dinsdag tussen 18.00 uur en 21.00 uur opnieuw zou komen. Ik ben de hele avond thuis geweest echter is de bezorgen niet langs gekomen. Woensdag heb ik naar de klantenservice gebeld om te vragen waar mijn pakketje gebleven is, en bij jullie in het systeem stond dat het pakketje afgeleverd is op mijn adres. Dit klopt dus niet, ook niet bij de buren! Nu heb ik vandaag weer gebeld naar de klantenservice want mijn pakketje is nog steeds spoorloos, en hier werd ik totaal niet geholpen. Het bedrijf waar ik het product gekocht hebt moet hier maar achteraan en jullie kunnen niets voor mij betekenen. Schandalig want ik heb jullie al aan de telefoon of het bedrijf jullie nu beld (die ik hier ook over heb ingelicht) of dat ik zelf bel. Feit is dat JULLIE bezorgen liegt over dat hij mijn pakketje heeft afgeleverd op mijn adres. Het minste wat jullie hadden kunnen doen is bellen naar de vestiging in mijn buurt en zorgen dat zij de bezorgen kunnen vragen waar het pakketje gebleven is. Maar heel klantvriendelijk was de mevrouw aan de telefoon niet, ook was het niet mogelijk om haar manager te spreken? Elke klantenservice heeft dat.

Mijn pakketje bezorgen. En dat jullie iets doen aan de klantvriendelijkheid en de bezorger die iets met mijn pakketje gedaan heeft

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 26 juni 2017 om 13:37 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens onze gegevens is het pakket op uw adres afgeleverd. U geeft aan dat u het niet heeft ontvangen. Daarom willen wij dit graag nader onderzoeken. Om het onderzoek goed uit te voeren kan de verzender ons van specifieke informatie voorzien. Die het onderzoek bevorderd.
De verzender is de opdrachtgever van DHL. Afspraken met de verzender zijn dat indien er een probleem ontstaan met uw zending zij DHL toestemming geven voor een onderzoek. Daarom wil ik u adviseren contact op te nemen met de afzender. Zodat zij voor u het onderzoek kunnen starten.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door m_willemsen