Klacht: Pakket niet ontvangen

op 02 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo ik heb iets besteld en er staat op track en trace dar deze afgeleverd is bij mij terwijl ik niks ontvangen heb.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn pakket willen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 juni 2017 om 15:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Dank je wel voor het bericht. Je geeft aan dat het pakket op afgeleverd staat, maar dat jij het niet hebt ontvangen. Goed dat je hierover contact met ons opneemt.

Ik heb geprobeerd de zending erbij te halen, maar dit lukt helaas niet. Ik zou je dan ook willen adviseren om dit te melden bij de verzender van het pakket. Zij kunnen via ons een onderzoek starten, zodat we kunnen achterhalen wat er met het pakket is gebeurd.

Mijn excuses voor het ongemak!

Groet,

Shannon, klantenservice DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Zaineb