Klacht: pakket niet ontvangen

op 29 november 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vorige week maandag is mijn pakket aangekomen in Nederland.Ik heb woensdag een brief gekregen,daarin stond dat ik voor de inklaring een paar gegevens moest opsturen naar postnl(o.a. factuur en omschrijving van het product) ik heb direct de benodigde documenten opgemaild naar postnl.Ik heb hiervan ook een ontvangstbevestiging ontvangen.Ik heb tot op heden geen pakket ontvangen.Na meerdere telefoontjes ben ik nog steeds aan het wachten op mijn pakket.Ik wacht nu al 8dagen op mijn pakket.

als ik mijn pakket zsm thuis krijg

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer/mevrouw Mumcu, Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat u al 8 dagen op uw pakket wacht. Ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten wanneer u de zending kunt verwachten. Graag kijk ik de status van de zending voor u na. Wilt u zo vriendelijk zijn om mij hiervoor de verzendcode van het pakket te sturen? Dit mag zowel de buitenlandse track&trace code als de binnenlandse code zijn. Ik verneem het graag. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer/mevrouw Mumcu, Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Graag ontvangen wij van u alsnog de benodigde informatie, zodat wij uw melding kunnen afhandelen. Mocht u deze informatie niet tijdig aanleveren, dan wordt uw melding over enkele dagen als afgehandeld beschouwd. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Semmysum