Klacht: pakket niet ontvangen

op 08 oktober 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 oktober 2016 om 12:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Uw zending is verstuurd via DHL Express. Dit netwerk is gescheiden van DHL Parcel, hierdoor kan ik uw zending helaas niet volledig inzien. Graag wil ik u adviseren contact op te nemen met DHL Express via 088-0552 000.

Indien u nog vragen heeft horen wij het graag.

Met vriendeljke groet,

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door shariroberts