Klacht: Pakket niet ontvangen

op 19 juli 2016 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind 2014 heeft mijn toenmalige vriend, dhr. J. Meijer artikelen besteld bij Docbooff.nl t.w.v. 159,73 volgens webcasso en Direct pay. Deze artikelen zijn door hem nooit in ontvangst genomen. Onze relatie werd enige maanden later beeindigd en ik kreeg van Docbooff brieven voor dhr. Meijer, die ik vervolgens retour zond naar Docbooff met de mededeling dat dhr Meijer elders was gehuisvest en ook dat hij de artikelen niet in ontvangst had genomen en dat ik de artikelen ook niet in ontvangst had genomen. Ik heb Docbooff nog een mail gestuurd en verteld dat ik twee keer de buurt langs ben geweest om te vragen of iemand een pakket voor dhr. meijer in ontvangst had genomen. Dit was niet het geval. Vervolgens werd ik op mijn emailadres bestookt door mail van Direct Pay en Webcasso. Voor het gemak heeft Webcasso de naam van dhr. J. Meijer veranderd in mijn naam: mevr. J. Nijmeijer. Ik heb nu na diverse mails over en weer een dagvaarding gekregen dat ik 315 euro moet betalen of naar de rechtbank moet komen op 31 augustus a.s.! In mijn mails heb ik gevraagd of Docbooff een afleverbon kon mailen met een handtekening van mij. Nu, dit is gebeurd maar de handtekening op de afleverbon lijkt in de verste verte niet op die van mij of die van dhr. J. Meijer. Wat moet ik nu doen???

Gewenste Oplossing:

Wanneer deze zaak uitgezocht wordt waar de artikelen zijn gebleven en wie hiervoor heeft getekend bij ontvangst zodat ik van deze ellende af kom.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Bericht van Webcasso

9 maanden geleden - Geachte heer /mevrouw, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen ons uiterste best doen om uw klacht zo goed mogelijk op te lossen. Met vriendelijke groet, Webcasso BV.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 30 augustus 2016 om 13:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jansalie55