Klacht: Pakket niet ontvangen

op 17 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via een online webwinkel heb ik het zo geplant, ingevuld en besteld dat het pakketje aan zou komen als ik thuis zou zijn.
Dit omdat ik onregelmatig en veel werk. Nu heb ik dus al enkele uren thuis gewacht, zonder resultaat. Ik zie zojuist, na het checken van Track & Trace, dat ik niet thuis zou zijn geweest. Erg slecht.

Gewenste Oplossing:

Dat ik NU mijn pakketje heb, maar dat wordt lastig. Het wordt weer onnodig lang plannen en uiteindelijk ergens ophalen voor ik mijn bestelling heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 08:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door BGYA