Klacht: Pakket niet ontavngen door fout vervoerder

op 24 april 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket besteld via dhl bezorging. Zou tussen 9-13 komen. Zitten wachten maar geen dhl. Heeft de chauffeur verkeerd gestaan en nu melding ontvanger onbekend. Dhl hoofdkantoor kan wil niets doen en pakket gaat terug naar verzender. Dit is een marktplaats pakket dus nu afhankelijk vd eerlijkheid vd verzender wbt terugstorten of de moeite willen doen om het te achterhalen en kosteloos te laten verzwnden

Als mijn pakket ewoon netjes weer bij mij komt

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 24 april 2017 om 12:52 geantwoord

Goedemiddag mevrouw Moerkerken, dank u wel voor het bericht. Wat vervelend dat het pakket retour is gegaan naar de verzender terwijl u erop zat te wachten. Ik ben gaan kijken naar uw zending en ik zie dat het pakket inmiddels retour is gestuurd. Ook kan ik terugvinden dat de verzender contact met ons heeft opgenomen. Mijn collega heeft aangegeven dat het pakket opnieuw verzonden kan worden wanneer het pakket geretourneerd is. Mijn excuses voor het ongemak. Groet, Shannon van DHL Parcel Klantenservice.

Heeft op 04 mei 2017 om 20:50 geantwoord

Kunnen jullie het pakketje aub opsporen. Want nu kanik helemaal niets meer zien en de verkoper reageert ook nu jiet meer

Alle klachten die gemeld zijn door Patriciamoerkerken