Klacht: Pakket niet meer traceerbaar

R Beekman op 08 november 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vervelende ervaring met DHL.dit is nummer 3. Vandaag wederom geen pakket ontvangen. Via track en tracé is het pakket verdwenen. Met de huidige computersystemen is een pakket niet te vinden. Ik geloof erniets van. Misschien kan ik mijn bestelde waar op marktplaats vinden. Als ik online ga bestellen,kijk ik eerst of dhl de koeriersdiensten is. Klachtenservice van dhl is ook top: heeft u een klacht over de verzending van uw pakket bel de afzender!

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn pakket krijgt en een bos bloemen voor mijn vrouw omdat ze de hele dag aan het wachten was.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 november 2017 om 13:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door