Klacht: Pakket niet meer traceerbaar

R Beekman op 08 november 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is nu de 3e keer dat ik online besteld en het pakket niet door dhl wordt geleverd omdat het vermist is. Anno 2018 is een pakket met een “track en tracé” systeem onvindbaar. Logisch toch!!! Nu vraag ik me af waar raken al deze pakketen zoek. Zou het letterlijk van de vrachtwagen zijn afgevallen!!!

Gewenste Oplossing:

Dat mijn pakket wordt bezorgd en mijn vrouw een bos bloemen krijgt voor het wachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 november 2017 om 15:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door