Klacht: Pakket niet meer ontvangen

op 13 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedendag,

Afgelopen vrijdag(24-06-16) een bezorger aan de deur gehad, deze had een pakket waarvan er douanekosten nog betaald moesten worden.
Helaas had deze meneer geen pinapparaat meegekregen omdat ze dit niet in elke wagen hebben(tekorten zoals ik begreep).

Nu kreeg ik netjes een briefje met een zendingnummer zodat ik de volgende afleverafspraak in kon plannen, deze stond ingepland op de eerstvolgende werkdag(Maandag 27-06-16).

Het is nu woensdag 29-06-16 en ik heb tot heden mijn pakket niet meer teruggezien.

P.S. in bijlage zit een knipsel waarop te zien is dat ik het pakket nog steeds op 27 jun 2016 zou moeten ontvangen.

Danny

Zodra ik het pakket in ontvangst kan nemen en dit uiteraard aan de deur kan pinnen.
Dan had ik het pakketje namelijk al gehad, nu zijn we al 5 dagen verder.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 12:15 geantwoord