Klacht: Pakket niet meer ontvangen

op 13 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,

Afgelopen vrijdag(24-06-16) een bezorger aan de deur gehad, deze had een pakket waarvan er douanekosten nog betaald moesten worden.
Helaas had deze meneer geen pinapparaat meegekregen omdat ze dit niet in elke wagen hebben(tekorten zoals ik begreep).

Nu kreeg ik netjes een briefje met een zendingnummer zodat ik de volgende afleverafspraak in kon plannen, deze stond ingepland op de eerstvolgende werkdag(Maandag 27-06-16).

Het is nu woensdag 29-06-16 en ik heb tot heden mijn pakket niet meer teruggezien.

P.S. in bijlage zit een knipsel waarop te zien is dat ik het pakket nog steeds op 27 jun 2016 zou moeten ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Danny

Gewenste Oplossing:

Zodra ik het pakket in ontvangst kan nemen en dit uiteraard aan de deur kan pinnen.
Dan had ik het pakketje namelijk al gehad, nu zijn we al 5 dagen verder.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Danny1991