Klacht: Pakket niet leveren aan huis

op 10 april 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakketje muntjes in Thailand besteld, in plaats dat het aan huis aangeboden word krijg ik een briefje van de normale postbode dat ik het zelf moet halen bij de AH in Brunssum, de pakketdienst is NIET eens geweest
Ik heb 16,00 $ porto betaald, belachelijk dat de PostNL zich zo ertussen uit zeikt.
Als PostNL zich zo probeert te handhaven in de wirwar van postbezorgers kunnen ze het wel vergeten, PostNL kan tegen niemand concureren !

Betaal mijn 16,00 $ porto terug en de 7,50 voor de taxi, ik heb veel pijn aan mijn knie en mag derhalve geen auto besturen en zover lopen kan ik helemaal vergeten

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Veen, Uit uw klacht begrijp ik dat u het niet eens bent met de manier waarop dit pakket aan u is aangeboden. U vindt de portokosten voor de zending te hoog en heeft daarnaast taxikosten moeten maken om het pakket af te kunnen halen. U wilt graag een compensatie voor de kosten. U heeft keurig uw informatie verstrekt, dank daarvoor. Ik heb even gekeken of uw zaak al in ons systeem voorkomt, dit bleek niet het geval te zijn. Om u goed van dienst te kunnen zijn heb ik echter nog de barcode van de zending nodig. De barcode is nodig om meldingen in ons systeem te registreren en om te kijken welk type verzending door de afzender is gekozen. De voorwaarden van ieder type verzending verschillen en dit kan van invloed zijn op de afhandeling van uw klacht. Kunt u mij de track en trace code van de zending nog sturen? Dan kan ik verder met uw zaak. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Veen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 15 april 2016 om 09:41 geantwoord

Geachte heer Veen,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Heeft op 16 april 2016 om 07:40 geantwoord

Dit is geen oplossing, ze leggen het probleem bij mij.
Ik heb bovendien 2x geantwoord, ik heb ze de track en trace code aangeleverd, maar bij Post.NL kunnen ze niet lezen.
Vandaar ook dat ik regelmatig post van vreemde mensen in mijn brievenbus vind, ik gooi deze wel weer in de postbus maar ... wat gebeurt met mijn post indien verkeerd geleverd ?
Het word tijd dat POst.nl opgedoekt wordt

Reactie van de melder van de klacht Henk517

1 jaar geleden - Hier is helemaal niks opgelost, POSTNL kan wel zeggen dat ze t hebben opgelost. maar ze hebben helemaal NIKS gedaan. Ja .. zich ertussen UITZEIKEN

Alle klachten die gemeld zijn door Henk517