Klacht: pakket niet juist bezorgd

op 04 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket was aangekondigd maandagavond geleverd te worden. Is niet gebeurd, ook geen dokument achter te gelaten dat men geweest is bij onze afwezigheid. Dinsdagavond pakket afgeleverd bij de buren, ondanks duidelijke melding bij voordeur, NIET BIJ DE BUREN af te leveren. Tenslotte geeft men aan, bij de buren op nr 3 afgeleverd terwijl men op nr. 2 heeft afgeleverd. DHL Gaat dus 3x in de fout.

Gewenste Oplossing:

Bij afwezigheid bij bezorging dokument achterlaten waarmee we kunnen aangeven wanneer en waar we het pakket bezorgd willen hebben. Niet meer bij de buren afleveren als dit duidelijk bij de voordeur vermeld wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 04 oktober 2017 om 13:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Ik kan me uw frustratie in deze goed voorstellen! Het is echter zo dat de verzender de verzendopties doorgeeft aan ons. Als hij aangeeft dat het geoorloofd is om te leveren bij de buren dan zullen we daar standaard een poging toe doen. Mijn advies is voor toekomstige bestellingen dat u aangeeft bij de verzender dat het pakket niet geleverd mag worden bij de buren, dan kunnen we daar rekening mee houden.

Met vriendelijke groet,

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Gerard de Vries