Klacht: Pakket niet juist afgeleverd

op 18 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 december 2017 om 14:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw pakket in de hal is achtergelaten. Dit is zeker niet de bedoeling. Uw klacht is doorgezet naar het desbetreffende depot. Zij zullen dit met de bezorger bespreken. Excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Met vriendelijke groet,

Miranda DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door lmp88