Klacht: Pakket niet goed bezorgd

op 10 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket is niet aangekomen terwijl track and trace aangaf dat het bezorgd was.Er is geen briefje achtergelaten door de pakket bezorger.Dagen later kwam de buurjongen pakket brengen.Het adres op pakket was goed.Mijn huisnummer is duidelijk zichtbaar.pakketbezorger gewoon verkeerd af gegeven.Heb geen contact met buren .Was dus gewoon geluk dat ze het pakket brachten.Ze hadden bet gewoon kunnen houden.Grote fout

Ik eis gewoon uitleg en excuses

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 10 februari 2018 om 12:42 geantwoord

Geachte mevrouw Boelen,

Uit uw bericht begrip ik dat de bezorger niet correct gehandeld heeft. U behoort een kennisgeving te ontvangen wanneer een pakketje bij buren bezorgd wordt. Mijn excuses hiervoor. Er hoort altijd kennisgeving te worden gegeven. Van dit gegeven heb ik dan ook een melding gemaakt. Deze melding wordt besproken met de bezorger in kwestie, zodat u in de toekomst verandering ziet hierin. In eerste instantie ontvangt u geen terugkoppeling, maar u kunt in de loop van volgende week altijd informeren wat er is gedaan met uw klacht. Nogmaals mijn excuses. Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice of via Facebook of Twitter.

Alle klachten die gemeld zijn door Foutjebedankt12