Klacht: Pakket niet gevonden

op 06 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

13 april 2015 (!!) heb ik om 09:58 uur een pakket laten versturen naar HongKong.
Tot op heden geeft de site www.internationalParceltracking.com geen informatie over de status van dit pakket.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden op het moment dat ik weet waar dit pakket zich bevind.
Ik kan dan namelijk bepalen welke volgende stap/actie ik moet ondernemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 mei 2016 om 11:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Heer Herber,

Uit uw bericht begrijp ik dat de zending met code CC048222151NL niet te traceren. Deze code heb ik proberen te bekijken, maar deze wordt helaas niet gepakt door het systeem. Gezien het pakket verstuurd is op 13 april 2015, zal dit de reden zijn waardoor het niet te volgen is.

Kunt u aangeven of dit verzonden pakket is aangekomen bij de ontvanger? Ik hoor het natuurlijk graag van u.

In afwachting,

Met vriendelijke groet,
PostNL

Reactie van de melder van de klacht Eric_ProJump

1 jaar geleden - PS PostNL vraagt mij iets. Ik wil hen antwoord geven. Ik geef mijn antwoord nu aan jullie. Hoe komt mijn antwoord nu bij PostNL!?!? Hun actie tot hier is perfect! Dus daarom een 10 gegeven. Maar de actie is natuurlijk nog niet afgerond. Maar dat kan ik nergens aangeven. :-( Ik ben benieuwd naar de reacties.

Heeft op 12 juni 2016 om 12:58 geantwoord

Ik heb al aangegeven dat het pakket tot op heden niet bij hen is aangekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eric_ProJump