Klacht: Pakket niet geleverd “Zogenaamd niet thuis”

op 03 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag vrij genomen van werk zodat ik thuis kon zijn voor mijn pakket, dus heb de heledag geduldig gewacht en het pakketje zou geleverd worden tussen 14:00 en 18:00. rond 14:30 hoor ik de intercom over gaan dus ik neem op en hoor “DHL, uw pakket is hier” Dus ik laat hem binnen en wacht tot de bezorger boven is, maar hij is nooit boven gekomen. Toen ik dus ging kijken was hij weg en stond er op “Track en Trace” dat IK niet aanwezig was. En dit vind ik niet kunnen, nu heb ik DHL gebeld en moet ik dus maar wachten tot morgen en weer een dag vrij nemen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als het pakket gewoon word geleverd en dat de bezorger geen smoesjes verzint en liegt. Ik was gewoon thuis.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 mei 2017 om 14:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is erg opmerkelijk dat u en de bezorger elkaar gesproken hebben over de intercom en er toch gemeld is dat u niet thuis was. Ik maak hier een melding van bij het depot, zodat dit besproken kan worden met de betreffende chauffeur. Mijn excuses voor de vertraging van de levering van uw pakket die hierdoor is ontstaan. Volgens mijn gegevens is uw pakket inmiddels wel afgeleverd en ik hoop van harte dat naar aanleiding van deze melding, dit niet meer voorkomt.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door SvenStroosnijder