Klacht: Pakket niet geleverd. Zoekgeraakt soms????

op 12 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er zou een pakket worden geleverd, maar dat is blijkbaar zoekgeraakt.

Ik heb hiervan al een melding gedaan bij DHL en de Lidl die het pakket heeft afgegeven aan het lokale DHL magazijn.

Inmiddels ook al een aantal telefoontjes gehad met de Lidl en zij zoeken .e.e.a. uit. Artikel is betaald en al aan de Lidl, uitgeleverd en blijkbaar zoekgeraakt bij de DHL.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als het pakket wordt geleverd, maar dat is niet meer mogelijk op de afgesproken dag en tijd.

Ik ben pas 'echt tevreden als de Lidl overstapt naar een andere koeriersdienst zoals Post Nl, want daar heb ik nooit problemen mee met de pakketbezorging.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 augustus 2016 om 12:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevr. Hulscher,

Zoals zojuist aangegeven in uw andere klacht:
Wij hebben uw pakket op woensdag 10-08 binnengekregen, daardoor was het pas mogelijk dit pakket de eerst volgende werkdag, in dit geval 11-08 te leveren. We willen u dan ook vragen deze klacht bij Lidl neer te leggen zodat zij voor u uit kunnen zoeken waarom het pakket niet op de met u afgesproken dag geleverd is.

Met vriendelijke groet,

Tom
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door eej.hulscher