Klacht: Pakket niet geleverd, wel thuis

op 06 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou mijn pakketje an Coolblue bezorgt worden. In eerste instantie in de middag waarna ik een mailtje ontving dat het was vertraagd naar de avond. Tussen 18.15 en 20.15 zou het bezorgt worden. Ik verwachtte het pakketje en had het vanavond nodig. Ik heb thuis dicht bij het raam gezeten en de bel in de gaten gehouden maar geen bezorger gezien. Om 19.55 ontving ik een mailtje met daarin dat de bezorger langs is geweest om 19.49 maar niemand heeft aangetroffen. Zoals al vermeld heb ik echter niemand gezien en is er geen bezorger langsgeweest.

Het kan gebeuren dat de bezorger de ontvanger een keer misloopt. Helaas is dit echter al de derde keer in een maand tijd dat ik welke thuis ben maar de melding ontvang dat er niemand aanwezig is. Na contact te hebben gezoch’t met PostNL werd mij verteld dat er niets aan te doen.

Als het pakketje zo snel mogelijk bezorgt word.
Als dit voorval niet nogmaals herhaalt word.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Dorrestijn, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat de bezorging op uw adres niet op de juiste wijze is verlopen. Voor het ervaren ongemak wil ik u graag mijn excuses aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht. Zou u als reactie op dit bericht aan willen geven of uw deurbel goed werkt en of u na de eerste bezorgpoging ook een gemist briefje heeft ontvangen? Ook ontvang ik graag de 3S-code van de betreffende zending van u. Met voldoende informatie is het mogelijk om een klacht in te dienen, zodat de bezorger hier op aangesproken zal worden. Zo kan de kans op herhaling verkleind worden. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 06 september 2018 om 10:02 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens enof aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door WillieDorrestijn