Klacht: Pakket niet geleverd, volgens site ‘niet thuis’, geen briefje

op 28 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorger zou volgens de site vanmiddag langs zijn geweest, maar ik ben er de hele middag voor thuis gebleven en er is niemand aan de deur geweest. Er zat ook geen briefje in de brievenbus. Belachelijk!
(Postcode 1356)

Gewenste Oplossing:

Nooit meer een dag wachten op een pakketje dat niet komt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2017 om 13:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Deze melding was inderdaad incorrect. Hij heeft de melding moeten maken na terugkomst op het depot. Gezien de tijd vermoed ik dat er een probleem onderstaan is onderweg. Hij had dan nog beter de melding overmacht kunnen geven. Iedergeval onze excuses en ik ga hier wel melding van maken. Hopelijk hebben we vanmiddag tussen 14:00 en 18:00 meer succes.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door LiannevdV