Klacht: Pakket niet geleverd, tracktrace op hol!

op 18 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

30 juni iets besteld bij een bedrijf. 5 juli verzonden via postnl. Zou 8 juli bij mij bezorgd worden, aldus tracktrace. 8 juli niets bezorgd. Tracktrace gaf toen aan dinsdag 11 juli. Vandaag weer niets bezorgd. Tracktrace geeft nu aan bezorgmoment nog niet bekend. Vanmorgen telefonisch contact gehad met klantenservice, netjes te woord gestaan. Maar konden niet aangeven wat er aan de hand was. Pure pech zeg maar!!!!!!!! Mischien is het pakketje kwijt, aldus medewerker postnl. Kortom zoek het zelf maar uit met de leverancier van uw bestelde artikel……kortom ik wil gewoon mijn spullen!!!!!
En vermeld gerust op uw site van PostNL dat er storingen zijn, zou een hoop gezeur schelen. Transaparant heet dat toch??????

Dat ik mijn bestelling alsnog tijdig en correct geleverd krijg!
Voorts ga ik in het vervolg met andere vervoerders in zee.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht H. T.

3 maanden geleden - Tot op heden geen enkele reactie van PostNL , schandalig!!!!!

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 juli 2017 om 13:33 geantwoord

Geachte heer Twigt,

Dank u wel voor uw bericht en mijn excuses voor onze late reactie. In uw bericht geeft u aan al geruime tijd een pakket te verwachten, maar deze tot op heden nog steeds niet te hebben ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u met smart op uw pakket zit te wachten en graag meer duidelijkheid heeft.

Inmiddels heb ik verder onderzoek gedaan naar uw pakket en zie ik dat deze als afgeleverd gemarkeerd staat op 7 juli. Omdat uw pakket onverzekerd is verstuurd en er dus geen handtekening voor ontvangst nodig was kunnen wij niet achterhalen of dit al dan niet is gebeurd. Hierdoor is een onderzoek niet mogelijk. Ik wil u daarom inderdaad vragen om contact op te nemen met de afzender. Als onze opdrachtgever voor verzending zijnde kunnen zij namelijk eventueel navraag bij ons doen. Zij zullen u vervolgens op de hoogte houden!

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd over de verdere stappen. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Heeft op 18 juli 2017 om 16:46 geantwoord

U kunt geen onderzoek doen!?. Prima. Heb het zelf inmiddels onderzocht, en het pakket in Veenendaal aangetroffen!!!! Wat nog niet wil zeggen datvik het inmiddels in mijn bezit heeft.het pakket is daar bezorgt door een vermoedelijk incompetente bezorger welke niet kan lezen.....of het is er een, welke te besodemieterd was om op een verantwoordelijke wijze zijn/haar werk te doen! Dit geld ook voor uw sorteerders! Is dit door de kaalslag bij de PostNL, waardoor er goedkope arbeidskrachten vanuit EU etc worden ingezet. i.i.g. lijkt de gezonde Hollandse werkmentaliteit bij uw PostNL ver te zoeken. Ik zou me schamen om nog bij PostNL te werken! Het is toch van de GEKKE dat ik als \"Leek\" het zoek geraakte pakket wel weet te traceren, nadat ik 2 maal via het klantcontactcenter totaal verschillende verhalen heb aangehoord! Kortom uw bedrijf lijkt zeer zeker niet op orde! De laatste Russische hack is hier een goed voorbeeld van. Voor mij geen PostNL meer!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door H. T.