Klacht: Pakket niet geleverd thuis

op 30 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte heer / mevrouw,

ik werd vandaag bij mij thuis gescheld en ik deed de deur open en terwijl ik op de voordeur wacht om mijn pakket te ontvangen heeft deze meneer (bezorger) gewoon een briefje gezet dat wij niet thuis waren en vervolgens bezorgde hij naar een onbekende buurman over de straat , ik ben heel erg boos en ontvang vreden Hoe de bezorger heeft
Gehandeld doen alle bezorgers van DHL zo en ook onvriendelijk, het meeste wat ik heel teleurstellend vind dat deze bezorgen gewoon een briefje achter laat dat wij niet thuis zijn vindt het echt niet kunnen

Wanneer ik te vreden bent : wanneer DHL goede bezorger aan werk nemen die niet in haast zulke ongeaccepteerde handelingen doen, is makkelijk een briefje achterlaten dat niemand thuis waren en meneer leek ook haastig te zijn , heb meerdere keren op de knopje gedrukt om te deur open te houden

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 30 juli 2016 om 10:25 geantwoord

Goedemorgen,

Dat is zeker niet de manier van leveren die wij willen zien van onze chauffeurs, mijn excuses hiervoor. Ik zal uw klacht doorsturen naar de depothouder zodat dit besproken zal worden met de desbetreffende chauffeur. Ik wil u hartelijk danken voor het melden van uw klacht en ik ga er vanuit dat dit in de toekomst niet meer zal voorkomen.

Vriendelijke groet,

Sanne