Klacht: Pakket niet geleverd op het juiste adres.

op 01 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedemiddag,

Ik heb vorige week een pakket besteld bij Forever21, Ik kreeg dinsdag een mailtje dat mijn bestelling verzonden was, echter had ik dit pakketje zaterdag nog niet binnen waardoor ik mijn mail nog eens ging controleren. Ik heb expliciet opgegeven dat mijn pakket thuis afgeleverd moest worden. (dit staat ook in mijn mail) Wat schept mijn verbazing.. het pakket is afgeleverd bij een servicepunt bij mij in de buurt. (Die ik overigens niet eens kende) Ik heb nooit een briefje in de bus gehad en als ik het tracking systeem niet had gecontroleerd dan was mijn pakketje kwijt geweest. Ik vind dit een erg slordige service. Gelukkig bewaard dit servicepunt pakketjes relatief lang maar ik ken ook servicepunten die het na 5 dagen retour sturen. Ik ben erg ontevreden.

Er valt nu niet zoveel meer aan te doen maar ik zou graag zien dat dit bericht op de klantenservice van UPS terecht komt. Een briefje is erg gewenst. Mij zien ze echter niet snel meer terug als klant.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor deze vervelende ervaring, echter zonder zendingsnummer kunnen wij u niet verder helpen. Kunt u ons het zendingsnummer doorgeven ? Mocht u niet meer in het bezit zijn van het zendingsnummer dan adviseer ik u om contact op te nemen met onze klantenservice via 020 - 5040500 zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

UPS

Heeft op 04 juli 2017 om 08:56 geantwoord

Goedemorgen,

Helaas hebben wij geen zendingsnummer of trackingnummer van u mogen ontvangen. Zonder dit nummer kunnen wij u niet helpen of adviseren.

Mocht u toch nog willen dat wij dit intern gaan oppakken en onderzoeken, dan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice via 020 - 5040500.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Marjolein1991