Klacht: Pakket niet geleverd op afgesproken tijden

op 14 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dinsdag 12-12-17 zou er een pakketje geleverd worden tussen 8.00 en 18.00u bij een bedrijfspand. De volgende dag heb ik gebeld met de klantenservice dat er geen pakketje is bezorgd, de onaardige vrouw aan de telefoon melde dat zij om 20.15 bij ons aan hebben gebeld, oftewel niet op de afgesproken tijd. Zij melde mij, wat ik ook al op se track and trace had gezien, ze vandaag op 13-12 weer langs zouden komen tussen 17.00 en 21.00u. Ik heb de vrouw verzocht het overdag te laten leveren aangezien wij om 18.00u sluiten en DHL’s eigen probleem op te lossen. Volgens de mevrouw moest ik hun problemen zelf oplossen door het bedrijf te bellen waar ik spullen had besteld zodat ze vrijdag nog een keer langs kunnen komen met pakketje. Ondanks mijn boosheid heb ik mijn avond vrij gemaakt om op het pakketje te wachten. En vervolgens is er WEER geen pakketje geleverd. Niet de eerste slechte ervaring met DHL.

Als zij het probleem oplossen en vervolgens gewoon op het afgesproken levertijd de pakketjes leveren.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 14 december 2017 om 15:37 geantwoord

Goedendag,

Ik kan me goed voorstellen dat dit een buitengewoon vervelende situatie is! Ik kan niet goed beoordelen waar het mis is gegaan tijdens het zendingsproces. Je zending zal helaas retour afzender gestuurd worden, in verband met het verstrijken van de aflevermomenten. Excuses voor het ongemak!

Mike
DHL Parcel Webcare Team Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Cpovee