Klacht: Pakket niet geleverd omdat wij zogezegd niet thuis waren

op 21 juni 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 21 juni zou tussen 8.00 en 18.00 pakket bezorgd worden.
Waren speciaal thuis gebleven. Elke keer gekeken of auto voor de deur zou komen. Op een gegeven moment omstreeks 16.00 staat ineens op de site dat ontvanger niet aanwezig was en derhalve pakket volgende dag bezorgd zal worden. Niemand aangebeld zelfs geen auto voor de deur gezien. Als dit nu de eerste keer is, maar wij zijn hiermee al verschillende keren mee geconfronteerd. Weer een dag naar de knoppen door een bezorger die er zich met een rot smoes van afmaakt.

Dat er nu eens daadwerkelijk naar gekeken wordt indien dit soort klachten DHL bereiken.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 juni 2018 om 12:08 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Volgens mijn gegevens is uw zending op 20 juni afgeleverd. U geeft aan dat er een dag later niet thuis is gemeld. Ik kan dit niet herleiden op basis van de informatie in mijn systeem.

In die nu nog vragen heeft wil ik u adviseren contact op te nemen met onze klantenservice.

Miranda
DHL Parcel webcare

Heeft op 21 juni 2018 om 13:17 geantwoord

De klacht is niet goed gelezen door Miranda van Parcel webcare. Het pakket is niet afgeleverd maar wij hebben het op aanraden van een andere medewerkster gisteravond op 20.06 zelf afgehaald op het distributiecentrum aan de Kyoteweg.
Niet een dag later was er geen thuismelding maar op 20.06 om 16.00 u werd gemeld dat wij niet aanwezig waren dit geheel tegen de waarheid dat wij wel thuis waren.
De medewerker op het distributiecentrum gaf aan dat meerdere pakketten niet bezorgd waren maar dat in de buurt van onze straat de melding is gemaakt
(ontvanger niet thuis). Ik begrijp nu waarom klachten niet goed afgewerkt worden als men de inhoud van een klacht niet goed leest.

Alle klachten die gemeld zijn door Hen Kusters