Klacht: PAKKET NIET GELEVERD NOCH GERETOURNEERD. GEEN ENKELE REACTIE VANWEGE DHL

op 30 december 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17 september 2015 heb ik een pakket verstuurd naar Australië. Het pakket werd niet geleverd bij de begunstigde, noch geretourneerd. Ik heb DHL reeds gecontacteerd via het contactformulier op hun website. Ook heb ik via de post (er is blijkbaar geen andere mogelijkheid) een claim ingediend + een restitutie gevraagd. Ik krijg echter geen enkel gehoor. Er wordt gewoonweg niet gereageerd.
Ik ben enorm misnoegd over de dienstverlening van DHL en de begunstigde is zowat aan haar kookpunt toe, omdat zij noch haar pakket noch een vergoeding ontvangt.
Het pakket is met track & trace opgestuurd inclusief verzekering tot 500 euro. Er is echter geen enkel spoor van het pakket te vinden via track & trace.
We zijn nu drie maanden na de verzenddatum. Het pakket zou normaal gezien 9 tot 10 werkdagen onderweg zijn.

Gewenste Oplossing:

Pakket terug ontvangen of volledige vergoeding van het betaalde bedrag inclusief de verzendkosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingrid Antonissen