Klacht: Pakket niet geleverd ivm “overmacht”

op 29 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
Gister zou er een pakketje bezorgt worden tussen 11:00 en 15:00. Dit is echter niet bezorgt. Bij track&trace staat wegens overmacht en ook niet wanneer het nu wel bezorgt gaat worden.

Gewenste Oplossing:

Pakketje het liefst zo snel mogelijk ontvangen en ik zou in ieder geval graag willen weten wanneer ik het nu kan verwachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 mei 2017 om 15:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Allereerste excuses voor de vertraging die uw zending heeft opgelopen. Door onverwachte drukte hebben we niet alle pakketten in uitlevering kunnen laten gaan. We snappen dat dit erg onhandig is en u hier veel hinder van ondervindt. Desondanks gaan we er vanuit uit dat we z.s.m. bij u kunnen leveren.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Heeft op 29 mei 2017 om 18:38 geantwoord

Vandaag tussen 14:00 en 18:00 zou het pakketje nu bezorgt worden, echter deze is weer niet aangekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vos123