Klacht: Pakket niet geleverd en slechte service

op 27 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een week geleden heb ik meerdere bestellingen gedaan maar geen van alle aangekomen terwijl er wel werd aangegeven dat de bestelling geleverd was maar ook geen briefje ontvangen. ondertussen tich keren gebeld van het kastje naar de muur gestuurd en uiteindelijk krijg ik te horen dat de bezorger beweerd dat het pakketje toch wel degelijk bij mij geleverd is wat wel degelijk niet waar is!!! Nu een week later nog steeds aan het wachten voor het onderzoek ik wil mijn geld terug en ik wil mijn pakketjes !!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn pakketjes alsnog terugkrijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door dewi24