Klacht: Pakket niet geleverd door fout DHL medewerker

op 15 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakket laten verzenden door iemand. In de parcel shop is het verzendlabel geprint. Verzender heeft hier extra voor betaald. Maar de DHL MEDEWERKER heeft de streepjes scan code niet op het pakket geplakt maar op de factuur welke ze aan de verzender meegegeven heeft. Gevolg is dat pakket wel aangekomen is bij parcelshop bij mij in de buurt maar men het pakket niet kon meegeven aan mij omdat de scancode ontbrak. Gevolg retour naar afzender.
Afzender heeft pakket weer naar mijn parcelshop gestuurd ( opnieuw betaald). Maar nu blijkt dat de medewerker de fout opnieuw heeft gemaakt en dus het pakket weer retour gaat. Ik kan als ontvanger geen klacht indienen. Klantenservice kan mij niet helpen.

Als ik het geld retour heb van beide pakketten, excuses en aanschafkosten van hetgeen ik gekocht heb.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 15 augustus 2017 om 09:37 geantwoord

Beste Ilse,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Wat vervelend om te horen dat het nu al twee keer mis is gegaan doordat de barcode verkeerd is geplakt. Mijn excuses voor het ongemak dat u hierdoor heeft ervaren. Uiteraard kan de verzender restitutie vragen voor de verzendkosten wanneer het mis gaat. De verzender kan het restitutieformulier hier invullen: https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/service/faq/hoe-kan-ik-een-claim-indienen-restitutie-aanvragen

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Heeft op 15 augustus 2017 om 09:47 geantwoord

Wij garandeert dan dat ik het geld ook retour krijg? Ik heb nl betaald aan de verzender voor de eerste keer verzendkosten..Als verzender het formulier invuld dan is het nog maar afwachten of en wanneer het geld retour komt.
Ik wil een oplossing zonder weer een formulier te moeten invullen. Doe eens echt moeite DHL!

Alle klachten die gemeld zijn door IlseED