Klacht: Pakket niet geleverd bij mijn thuis maar naar Pickup gebracht en ik wil mijn geld terug krijgen

op 01 juni 2016 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb een klacht voor winkel VidaXl ,want ik heb op dinsdag 24 mei een manuele loopband besteld bij Vidaxl en gelijk betaald met Ideal en mijn pakket zou ik krijgen op donderdag 26 mei geleverd en ik wachte die dag op pakket bezorger van DPD en toen hoorde ik mijn videofoon overgaan dus daar zal pakket bezorger zijn dus ik loop snel naar mijn videofoon neem de hoorn op en tot mijn verbazing is die pakket bezorger van DPD al weg en hij liet een kaartje achter dat ie op vrijdag 27 mei mijn pakket naar pickup parcelshop wordt bezorgd en dat ik het zelf moet gaan ophalen en dat terwijl die pakket 21,4 kg weegt en ik heb geen auto om het op te halen 3 km van mijn huis ,dus die pakket blijft tot 03.06.2016 in die pickup parcelshop en dan gaat ie retour afzender en ik heb contact gezocht met VidaXL en die hele situatie uitgeld dat ik mijn pakket niet heb gekregen en duidelijk heb aangegeven dat ik zelf die pakket niet kan ophalen en dat ik inmiddels die pakket niet meer wil hebben en dat ik mijn geld terug wil gestord wil krijgen ,want die pakket bezorger heeft alles verpest want ik wachte speciaal op het pakket en toch heb ik het niet ontvangen en hij wist donders goed wat hij deed want bij DPD is geen 2de bezorg ronde zo als bij PostNL wel het geval is dat ze 2 de keer proberen om je pakket volgende dag alsnog te bezorgen ,maar bij DPD is het maar 1 keer en daarna moet je het zelf maar halen van pickup parcelshop en dus inmiddels paar keer heb ik VidaXl gemailt dat ik die pakket niet meer wil krijgen en dat ik mijn geld terug wil zien op mijn bankrekening want 125,99 euro ga ik niet zo maar cadeu doen aan VidaXL ,zo sleche behandeling van een winkel heb ik nog nooit meegemaakt want ze begrijpen volgens mij niet dat DPD geen 2 de keer naar het zelfde adres bezorgd want ze bezorgen 2de keer naar Pickup parcel shop en dan als klant het pakket niet komt ophalen dat ie retour naar afzender gaat en wettelijk heb ik het recht om mijn geld terug te krijgen want ik heb die pakket niet ontvangen en niet gezien en duidelijk VIDAXL gemeld dat ik die pakket niet meer wil en dat ie op 03.06.2016 retour gaat naar VidaXL en dat ik mijn geld zo snel mogelijk terug gestort wil krijgen !!!! Als ik niet snel mijn geld terug gestort krijg ben ik genoodzaakt om aangifte bij de politie te melden van oplichting want ik heb die pakket niet ontvangen maar heb die pakket via Ideal betaald en duidelijk aan VIDAXL gemeld dat ik die pakket niet meer wil en dat ik mijn geld terug wil krijgen !!!

Klachten reactie (deel 2 )
Volgens mij werken bij die VIDAXL echt domme mensen want ik heb zo juist een mailtje ontvangen van VIDAXL dat ze aan DPD hebben doorgegeven en dat ze nog een keertje mijn pakket wordt aangeboden terwijl ik al paar keer heb aan VIDAXL heb gemeld dat ik die pakket niet meer wil hebben en dat ik mijn geld terug wil krijgen op mijn bankrekening , echt een waardeloos bedrijf die VIDAXL ze begrijpen volgens mij niet waar ze bezig zijn ik heb ze toch duidelijk een paar keer in een mail uitgelegd dat ik die niet bezorgde pakket niet meer wil hebben en dat ik eis mijn geld terug het hele bedrag die ik heb betaald dus 125,99 euro wil ik zo snel mogelijk hebben op mijn bankrekening voor dat ik aangifte bij de politie ga melden wegens oplichting !!!!

Mijn klacht is inmiddels opgelost ,Pakket is retour gegaan naar VidaXL en ik heb mijn geld terug gekregen op mijn bankrekening.

ik ben pas tevreden als ik op mijn bankrekening mijn geld terug krijg gestort

Alle klachten die gemeld zijn door Joopi1