Klacht: Pakket niet geleverd

op 28 april 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben vandaag thuis gebleven voor een pakket die tussen 11&3 bezorgd zou worden. Het is nu half 8 en heb nog steeds niks ontvangen. Dit is een cadeau wat ik morgen moet geven

Gewenste Oplossing:

Pakket bezorgen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 april 2017 om 14:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Tot onze spijt is er een sorteerfout ontstaan aan uw zending. Hierdoor is uw zending helaas vertraagd. De sorteerfout is inmiddels gecorrigeerd en de zending staat gepland voor levering op 28 april.

Excuses dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Heeft op 28 april 2017 om 18:23 geantwoord

Het is en blijft te laat, bovendien is dit vaker gebeurd bij DHL en van de week stond er iemand van DHL voor de deur met een pakketje dat niet voor mij was. Ik ben niet te spreken van DHL en werkwijze, heel veel fouten worden er gemaakt. Heb ik met andere bezorgdiensten nooit gehad.

Alle klachten die gemeld zijn door Jessicathalina