Klacht: Pakket niet geleverd

op 30 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Afgelopen zaterdag zou mijn pakket geleverd worden aan de strokel 23 a18 in Ermelo .

Er staat nu bij bij de track en tracé dat deze is afgeleverd , dit kan echter niet want het pakket is zoek, niemand was thuis en ook geen van de buuren hebben hem in ontvangst genomen .

Ik zou graag willen dat dit zsm wordt opgelost.

Mvg

Lodewijkx

Gewenste Oplossing:

Wanneer het pakket terecht is , graag op
Korter termijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 september 2016 om 11:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Rianne,

Erg vervelend dat u uw pakket niet heeft ontvangen, terwijl deze wel als geleverd gemeld staat. Ik zie dat er inmiddels een onderzoek voor de zending gelopen heeft, en de uitslag hiervan teruggekoppeld is naar de afzender. Ik ga er dan ook vanuit dat u uw pakket inmiddels heeft ontvangen. Desondanks wil ik u wel mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren hierdoor.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Riannelodewijkx