Klacht: Pakket niet geleverd

op 13 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ons pakket zou tussen 18.00 en 21.00 geleverd worden. Wij waren vanaf 17.00 met drie personen thuis. Om 21.30 kreeg ik een bericht dat de bezorger om 21.10 het pakket wilde afleveren, maar wij niet thuis waren. Het gaat hier om een pakket van Nespresso en we hebben dus morgen geen koffie, want de volgende geplande levering is de volgende dag tussen 18.00 en 21.00. Het ergst vindt ik dat de bezorger gelogen heeft.

Gewenste Oplossing:

Het pakket had vandaag geleverd moeten worden op de afgesproken tijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 september 2016 om 11:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Erg spijtig om te horen dat uw pakket niet netjes aangeboden is volgens het geplande tijdvak. Goed dat u hiervan een melding maakt. We zien hier dat u deze klacht ook bij Nespresso neer heeft gelegd en op basis daarvan hebben wij deze klacht al in behandeling.

Hartelijke groet,

Tom
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door gdevosganci@yahoo.com