Klacht: pakket niet geleverd

op 06 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik verwachtte een pakket op zaterdag bezorgtijd tussen 9 en 13 uur. Heel de tijd thuis geweest en continu in de gaten gehouden of ik een bezorger zag. Om iets ovet 13 uur kijk ik de track en trace na en daar zag ik dat ik niet thuis was!! Dus op naar de brievenbus geen gemist briefje! Dus mijn conclusie dat hij/zij niet aan de deur is geweest!! Dit is niet de eerste keer dat dit voorvalt en ben nu echt klaar met dhl!! Ook gelijk gebeld met klantenservice maar daar word je ook gewoon weggewimpeld met een excuses. onder het telefoon gesprek zie ik het busje van dhl nog voorbij komen en dit ook aan haar gemeld. Ik plaats in de toekomst geen bestellingen meer die dhl afleverd!! Tip voor dhl (bezorgers) zorg voor goede navigatie!!

Dat als er een bezorgafspraak is dat het dan ook geleverd word!! We betalen niet voor niets bezorgkosten!! En niet dat je te zien krijgt dat je niet thuis bent!! Ik wacht de levering van maandag af en daarna hoeft dhl niet meer aan mijn deur te komen!!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 06 september 2016 om 17:32 geantwoord

Goedemiddag,

Wat vervelend te vernemen dat deze levering niet goed is gegaan. U geeft aan dat de chauffeur niet aangebeld heeft en ook geen kaartje heeft achtergelaten. Uiteraard is dit niet de bedoeling en het spijt me dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten. Ik heb hiervan melding gemaakt bij het betreffende depot.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door wijkenaalburg