Klacht: Pakket niet geleverd

op 15 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte heer, mevrouw,

Zondag 29 juni heb ik een bestelling geplaatst op wehkamp.nl. Volgens de app zou deze bestelling aankomen op woensdag 1 juni tussen 18:00 en 21:00. DHL zou het pakket opsturen. Ik ben al vanaf 17:00 zeer geduldig en me verheugend aan het wachten op het pakket. Na 21:15 zijn ze nog steeds niet langsgekomen. Dit weet ik 100% zeker aangezien ik in mijn woonkamer aan het wachten was en ik de weg kan zien vanaf daar. Ik heb geen auto langs zien komen en ik heb ook geen bezorger gezien. Omdat ik van de webshop geen track en trace nummer heb gekregen, heb Ik maar contact opgenomen met de webshop en die zeiden tot mijn grote verbazing tegen me dat er niemand thuis was. Ik heb ook geen briefje ontvangen in mijn postvak van DHL. Ik was gewoon thuis, maar DHL heeft mijn pakket niet geleverd en nu is het pakket retour verzonden! Hier ben ik enorm boos over aangezien wehkamp.nl mij niet serieus neemt en DHL niet levert.

Batur Hayat

Als DHL zijn excuses aanbiedt en mijn pakket alsnog levert.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:15 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Batur