Klacht: Pakket niet geleverd

op 19 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket met code JJD000090058843745357703 is niet geleverd
op de app geeft hij aan dat hij bezorgt is maar is dus niet gebeurd afgelopen vrijdag 15 mei .
Vandaag gebeld naar telefoon nummer kost je gewoon 1 euro ! en de belkosten erbij . na 20 min iemand aan de lijn en daarna nog eens doorverbonden.
We zouden een mail krijgen als het pakket gevonden was nog niks gehoord hoe nu verder ??

Gewenste Oplossing:

Dat mijn pakket geleverd gaat worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 mei 2020 om 11:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat er inderdaad een onderzoek is opgestart. Door de huidige drukte neemt dit iets langer in beslag dan normaal, maar we zijn er mee bezig! We staan hierover direct in contact met de verzender en zullen deze hier dan ook over op de hoogte houden. Ik adviseer u daarom om contact te houden met de verzender hierover.
Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Heeft op 25 mei 2020 om 16:54 geantwoord

Mag ik vragen wanneer ik reactie krijg ?
Er is nog steeds niks geleverd !
Wil u contact met me opnemen ?
De fout lig echt bij DHL het pakket is er echt geweest !!
Raar dat je na 7 dagen nog steeds geen antwoord krijg hoe we dit op gaan lossen ik heb wel er voor betaald !
Onder wie zijn verantwoording word een pakket verstuurd de Klant , de leverancier of de vervoerder ??

Alle klachten die gemeld zijn door Avangoethem