Klacht: Pakket niet geleverd

op 23 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 13052020 Vandaag dus zou ik een pakket ontvangen van DHL.
Ik heb om 17:00 de klantenservice gebeld. Die zij dat het to 21:00 uur kon duren voordat het pakket geleverd word. Het is nu inmiddels 21:30 en nogsteeds geen pakket terwijl er bij traceren staat: Gepland voor aflevering volgens afspraak 19:40.
Ook geen niet thuis kaart in de brievenbus wat ik ook niet verwacht omdat ik gewoon thuis ben.
Er is dus helemaal niemand geweest.

wanneer ik mij pakket ontvangen heb.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Geachte Heer Sultan,Mijn excuses dat de zending niet op 13-5-2020 is geleverd zoals u had verwacht.Ik zie in het systeem dat er uiteindelijk een afspraak is gemaakt voor levering op de 14 de van Mei en deze is gelukt want de zending is op 14 Mei geleverd rond 14.49 klopt dit?Mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag.Met vriendelijke groeten,Ashley

DHL

Heeft op 23 mei 2020 om 12:05 geantwoord

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om bevestiging van levering, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice via 0880552000.

Marlijn
Webcare DHL

Alle klachten die gemeld zijn door DanielSultan