Klacht: pakket niet geleverd

op 01 december 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket zou tussen 18 en 21 uur komen. Ik heb bijna 5 euro extra betaald voor deze avond service.

Als ik het pakket snel in bezit heb en ik mijn geld terugkrijg voor de extra service

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Beste mevrouw Dingenouts, Bedankt voor uw bericht. Aangezien u geen zendingsnummer vermeldt en ook uw huisnummer niet heeft ingevuld, kan ik niet nagaan op welk pakket uw klacht betrekking heeft. Wil u zo vriendelijk zijn het zendingsnummer door te geven, zodat ik uw klacht in behandeling kan nemen? Alvast bedankt voor de aanvullende informatie. Met vriendelijke groet, Harald Webcare DHL Parcel

DHL

Heeft op 01 december 2018 om 12:40 geantwoord

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
Webcare DHL Parcel