Klacht: pakket niet geleverd

op 01 december 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket zou tussen 18 en 21 uur komen. Ik heb bijna 5 euro extra betaald voor deze avond service.

Gewenste Oplossing:

Als ik het pakket snel in bezit heb en ik mijn geld terugkrijg voor de extra service

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Beste mevrouw Dingenouts, Bedankt voor uw bericht. Aangezien u geen zendingsnummer vermeldt en ook uw huisnummer niet heeft ingevuld, kan ik niet nagaan op welk pakket uw klacht betrekking heeft. Wil u zo vriendelijk zijn het zendingsnummer door te geven, zodat ik uw klacht in behandeling kan nemen? Alvast bedankt voor de aanvullende informatie. Met vriendelijke groet, Harald Webcare DHL Parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 december 2018 om 12:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Betty Dingenouts