Klacht: pakket niet geleverd.

op 19 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 september 2018 om 11:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Niels,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het bijzonder vervelend voor u dat onze bezorger een niet thuis-melding heeft gegeven, terwijl u wel degelijk thuis was. Mijn excuses voor het ongemak. Ik maak hier melding van bij het verantwoordelijke depot, zodat zij dit intern verder kunnen oppakken.

Uw pakket wordt vandaag tussen 11:00 en 15:00 uur alsnog bezorgd.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 19 september 2018 om 14:45 geantwoord

Hallo,
Bedankt voor uw reactie.
19 September, heel de dag thuis gebleven, en er word weer vermeld dat er niemand thuis is.
Ik ben zeer, zeer ontevreden met de service die jullie verstrekken.
1 keer? oke, 2 keer achter elkaar is gewoon te belachelijk voor woorden.
Als mijn pakketje vandaag niet meer geleverd word ga ik andere maatregelen trekken.

G

Alle klachten die gemeld zijn door hmm21