Klacht: Pakket niet geleverd

op 13 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag (zondag) zou ik pakketje bezorgd worden tussen 1200-1800. TrackTrace gaf aan dat de bezorger om 1436 is geweest en mij gemist heeft en morgen terug komen terwijl er de hele dag 2 mensen aanwezig waren.
Dit komt altijd voor bij volgende dag in huis leveringen waar ik dan €2,49 extra voor betaal.
Het is verre van de 1e keer dat dit gebeurd. Elke keer betaal ik extra en zorg ik ervoor dat ik thuis ben maar de bezorger voldoet niet aan zijn kant van de afspraken.

Als de pakket vandaag geleverd wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Aouragh, Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger heeft aangegeven dat u niet thuis was, terwijl dat wel het geval was. Ik kan mij voorstellen dat erg teleurgsteld bent. Ik wil u dan ook graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Zou u mij in een reactie uw track trace code willen sturen zodat ik gericht met u mee kan kijken en eventueel gelijk uw klacht door kan geven? Ook zou ik willen weten of u een kennisgeving hebt ontvangen van onze bezorger en of uw bel naar behoren werkt. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht M20

3 maanden geleden - 3STUNM007608233 Bel werkt naar behoren. Geen brief.

Heeft op 13 september 2018 om 14:48 geantwoord

Geachte heer Aouragh,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb namens u een klacht geregistreerd en doorgestuurd naar de leidinggevende van deze bezorger. Die gaat dit nu verder oppakken om ervoor te zorgen dat dit niet weer zal gebeuren.

PostNL Klantenservice

Heeft op 13 september 2018 om 16:42 geantwoord

Niks is opgelost. Postnl maakt beloftes die ze weer niet na gaan komen. Ik verwacht hetzelfde verhaal bij de bestelling

Alle klachten die gemeld zijn door M20