Klacht: pakket niet geleverd

op 03 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Beste mevrouw van de Putte, Bedankt voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket niet heeft ontvangen. Ik vind het spijtig om te horen dat er gister een pakket niet bezorgd is. Zonder de 3S-code kan ik hier inhoudelijk niet op in gaan. Zou u deze nog willen sturen als reactie op dit bericht? U mag uw vraag ook stellen aan mijn collega's van de klantenservice. Die geven doorgaans sneller antwoord. U kunt ze hier vinden: http:www.postnl.nlklantenservice Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht dover

3 maanden geleden - https:i.imgur.comJ0swzZb.png foto van de track en trace daar kan je het zelf zien

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw van de Putte, Hartelijk dank voor uw reactie. Helaas werkt de link die u stuurt niet, kunt u mij gewoon de 3S-code sturen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

3 maanden geleden - 3SVNEN001650662 Dit is alles wat ik heb

Heeft op 03 september 2018 om 15:01 geantwoord

Geachte mevrouw van de Putte,

Bedankt voor uw reactie.

Pakketten in België worden bezorgd door PostNL België. Als u als ontvanger in België vragen heeft over de status van uw pakket kunt u informatie achterhalen via onze website www.postnl.be U kunt ook telefonisch contact opnemen met de klantenservice via 32 (0)15480285. Geopend van maandag tot met vrijdag van 9:00-17:00 uur. De webcare-afdeling van PostNL België is bereikbaar van maandag tm zaterdag 08:00-18:00 uur.

Heeft u een vraag over een nog niet ontvangen pakket welke te lang onderweg is, neem dan alstublieft contact op met de afzender.

Reactie van de melder van de klacht dover

3 maanden geleden - nog steeds geen oplossing ,ik verstaat niet wat er zo moeilijk is Ik heb mijn pakket besteld en betaald zelfs vervoerkosten en heb niets Ik heb mijn adres opgegeven een dag verlof genomen en dan word mijn bestelling geleverd bij vreemden en dan nog in een verkeerde gemeente Wanneer word dit nu eens opgelost zoals het moet

Heeft op 08 september 2018 om 11:19 geantwoord

ik wil gewoon waar ik voor betaald heb en zal zeker nooit nog iets bestellen als de levering gedaan word door POST .NL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw van de Putte, Spijtig om te horen dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender. De afzender kan een onderzoek starten bij PostNL. Op die manier kan PostNL dit mogelijk oplossen. Dit moet via de afzender omdat de afzender de opdrachtgever is van deze zending en daarmee de klant van PostNL. U bent klant van de afzender. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.be. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door dover