Klacht: pakket niet geleverd

op 16 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Jansen, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending retour gezonden is zonder reden. Graag reageer ik op uw bericht. Het is zeker niet de bedoeling dat een zending onterecht retour gaat, daarom wil ik u graag mijn oprechte excuses aanbieden. Ik wil graag met u meekijken naar de zending. Normaal gesproken zou de track en trace code die u heeft ontvangen ook de retour code moeten zijn. Zou u de track en trace code willen sturen, dan kijk ik met u mee naar de zending. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Jansen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht gjns

7 maanden geleden - wat ik begrijp is dat pakketjes gewoon retour gestuurd worden, zonder dat ze dan nog traceerbaar zijn.

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Jansen, Het spijt me uiteraard dat uw pakket retour is gegaan. Maar zonder barcode kan ik hier weinig over zeggen. Zou u de track en trace code die u van de afzender heeft ontvangen nog door willen geven? Dan kan ik voor u kijken. Ik zie uw bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 februari 2018 om 10:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Jansen,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door gjns