Klacht: pakket niet geleverd.

op 29 december 2017 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens Track & Trace heeft de bezorger van GLS het pakket donderdag
28 dec jl te 12.30u afgegeven aan iemand met de naam TIMERMAN.
Dat is niet mijn naam. Op dat moment was ik gewoon thuis en is er bij mij niet aangebeld of een briefje in de brievenbus gestopt.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik het pakket met inktpatronen van 112ink.nl als noch kan innen of daarvan door mij betaalde waarde van €76,99
wordt vergoed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door 20dropjes